قیمت پکیج نرم افزارهای فارسی نوین با تخفیف ویژه

لیست برنامه های سال 1391

1. آموزش تایپ با چشمان بسته در 7 ساعت(نرم افزار پارسی هوشمند معلم)

2. پارسی مدیا پلیر،جت پلیر (ویژه نابینایان)

3. پارسی کپی،رایت اطلاعات بر روی دیسک (ویژه نابینایان)

4. پارسی سر گرمی (ویژه نابینایان)

5. بازی ماشین مسابقه ای ویژه نابینایان  top speed 3 farsi (ویژه نابینایان)

6. نرم افزار تبدیل فایل پی دی اف فارسی به متن قابل خواند با تمامی صفحه خان ها،(ویژه نابینایان)

7. نرم افزار جاز ورژن های 8 و 11و 13،نسخه 32 بیتی

8. آموزش کار با جاز به صورت فارسی و انگلیسی

* تمامی برنامه ها فیلم آموزش نصب گویا دارند.

قیمت پکیج: چهل پنج هزار تومان + پست رایگان

 

لیست تخفیف برای خرید:

دو عدد: ده هزار تومان تخفیف

پنج عدد: سی هزار تومان تخفیف

ده عدد: شصت پنج هزار تومان تخفیف

بیست عدد: یکصد چهل هزار تومان تخفیف

 

شماره تماس: 09356328848

تولید شده در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاه بندر انزلی،مرکز رشد واحدهای فناور بندر انزلی،و گروهی از نابینایان و مدرسان استان گیلان.

با تشکر : غلامرضا بیجانی(مهندس تکنولوژی نرم افزار)

http://www.softblind.blogfa.com/

beijani@yahoo.com

فروش ویژه پکیج نرم افزار های فارسی نوین آغاز شد.

فروش ویژه پکیج نرم افزار های فارسی نوین آغاز شد. ویژه نابینایان و کم بینایان، علاقه مندان با شماره 09356328848 تماس بگیرن

1. آموزش تایپ با چشمان بسته در 7 ساعت(نرم افزار پارسی هوشمند معلم)

2.پارسی مدیا پلیر(جت پلیر) ویندوز ویژه نابینایان طراحی شده(با ویژگی های منحصر بفرد)
3.پارسی کپی،رایت اطلاعات بر روی دیسک
،در کمترین زمان و گویا
4.پارسی سر گرمی،باعث شادی و یادگیری نکات علمی جهان،
ویژه نابینایان طراحی شده


5.بازی دوبله به فارسی ،ماشین مسابقه ای
ویژه نابینایان طراحی شده
top speed 3 farsi
6.نرم افزار تبدیل فایل پی دی اف فارسی به متن برای خواندن،برای اولین بار
7.نرم افزار جاز 8 و 11و 13،نسخه دائمی و اصلی

8.آموزش کار با جاز به ورت فارسی و انگلیسی

علاقه مندان با شماره 09356328848 تماس بگیرن

تمامی برنامه ها فیلم آموزش نصب دارندو به صورت گویا قابل نصب می باشند. همچنین می توانید به صورت تلفنی درباره نصب هر کدام از برنامه و مشکلات رایانه خود از مهندسان ما سوال بپرسید و جواب بگیرید.

این پکیج با قیمت چهل پنج هزار تومان  45000 به صورت پست رایگان برایتان ارسال میشود.

نر م افزار های کاربردی پکیج پارسی نوین

نرم افزار تبدیل فایل پی دی اف به متن قابل خواندن با صفحه خوان ها:

همانطور که می دانیم برنامه های ،tts، قابلیت خواندن فایل های ،pdf، را ندارند.
به کمک این برنامه شما می توانید یک فایل پی دی اف را به ،txt، تبدیل کرده و به کمک برنامه های صفحه خان فایل تبدیل شده را بخوانید.
این اولین برنامه ای است که  از فونت فارسی پشتیبانی می کند.و می توانید با تمام صفحه خان ها از فایل های تبدیل شده استفاده کنید.همچنین نحوه استفاده از این برنامه به صورت یک فیل گویا به شما آموزش داده میشود.

jaws

همانطور که همگان می دانیم به کمک جاز می توانیم به راحتی با رایانه کار کنیم،در این مجموعه جاز 8 و جاز 11 و جاز 13برای شما قرار داده شده است که با توجه به نیازتان می توانید هر کدام از اینها را بر روی رایانه خود نصب کنید.و یا جاز خود را اتقاء دهید.
 

Top Speed 3 farsi

این یک بازی رالی یا همان ماشین مسابقه ای است که شما می توانید با توجه به صدا های که از بلندگوی شما خارج می شود ماشین خود را هدایت کنید،این بازی به فارسی تبدیل شده است که شما بتوانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید.
در این بازی شما نقش یک راننده را دارید که با ماشین های  دیگر مسابقه می دهد.وبا توجه به زیبایی این بازی خیلی از افراد نابینا از این بازی استفاده میکنند.
قابل توجه است که این برنامه نیاز به برنامه جاز ندارد و خود بازی کاملا گویا می باشد،


شرکت پارسی تیوتور گیلان

توضیحاتی درباره نرم افزار های فارسی زبان برای اولین بار در ایران

1.نرم افزار پارسی مدیا پلیر:شما هم جزء اندسته از افراد هستید که دنبال یک پخش کننده مناسب  برای افراد نابینا هستید،یک بار امتحان کنید و معتاد این برنامه شوید:یک پخش کننده فایل های صوتی و تصویری ویژه نابیانایان برای اولین بار در ایران ساخته شده است.وبرای تمام ویندوز ها می باشد،شما به راحتی میتوانید این برنامه را کنترل کنید،به شکلی که انگار شما می توانید برنامه را ببینید.فایل در حال پخش را متوقف،اهنگ بعدی را گوش کنید،صدا را کم و زیادکنید،مدت زمان پخش فایل ها را بشنوید و چقدر زمان یخش یک فایل می باشد،نوع فایل،حجم فایل را به راحت در این برنامه متوجه شوید،با یک کلید فایل های در حال پخش را ذخیره کنید و در زمان مشخص گوش کنید با همان لیست پخش قبلی و اخرین فایل در حال پخش،وبه دو زبان فارسی و یا انگلیسی از این برنامه استفاده کنید.و خیلی ویژگی های دیگر....

2.آموزش تایپ با چشمان بسته در 7 ساعت(نرم افزار پارسی هوشمند معلم)(یک بار تجربه کنید تا متفاوت شوید)

آیا می خواهید سرعت تایپ خود را افزایش دهید،از غلط املایی ها ی خود نگران هستید،این برنامه را امتحان کنید: این برنامه به شکل یک معلم خصوصی صفحه کلید رایانه را به دو زبان فارسی و انگلیسی آموزش می دهد.شما بعد از استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و بدون غلط  از صفحه کلید استفاده کنید.آموزش در این برنامه به شکلی طراحی شده که جای کلیدها در ضمیر ناخودآگاه شما قرار می گیرد و سرعت تایپ و یادگیر فرد نابینا چند برابر می شود.در این برنامه از هوش مصنوعی وصدای سه بعدی استفاده شده است تا کیفیت آموزش بالا برود.در این برنامه ابتدا به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود،سپس از فرد نابینا آزمون گرفته می شود. با استفاده از این برنامه سرعت تایپ فرد نابینا چند برابر می شود. و یکسر ی برچسب ساخته ایم که شما با چسباندن آن بر روی صفحه کلید می توانید تعدا پایگاه های مجازی روی صفحه کلید ایجاد کنید،که این برچسب ها در موقعیت یابی انگشتان به شما کمک میکند،و باعث حیرت شما بعد از استفاده از این برچسب ها خواهد شد.یک دفترچه بریل برای کاربرد بهتر از برنامه تهیه شده،وکلی ویژگی دیگر.....

3.نرم افزار پارسی سرگرمی: این برنامه برای زمانی است که شما می خواهید کمی شاد و نکته های جالب یاد بگیرید.در این برنامه هزارن آیا میدانید ،صد ها اس ام اس،صدها لطیفه،و صدها جملات بزرگ ادبی وصدها ضرب المثل وجود دارد، همچنین در این برنامه شما با وارد نمودن تاریخ تولد خود، فال سال شما دکلمه می شود. و همچنین بر اساس ماه تولد برای شما فال گرفته می شود.این برنامه طوری طراحی شده که تمام این موضوعات براحتی  و فقط با فشار دادن یک کلید برای شما دکلمه می شود،این نرم افزار هدیه مناسب برای روزهای تنهایی و کسل کننده می باشد.با استفاده از این برنامه روحیه فردی شما بالا می رود،حس شادابی در شما ایجاد می شود، و نوع سخن گفتن شما با توجه به مطالبی که آموخته اید تعغییر پیدا میکند.تجربه کنید تا شاد زیستن را یاد بگیرید.

4.نرم افزار پارسی کپی: این برنامه رایت برای اولین بار ویژه افراد نابینا ایرانی طراحی شده است: در این برنامه شما میتوانید فایل ها یا پوشه ها، را بر روی سی دی یا دی وی دی کپی کنید، همچنین شما می توانید ازیک دیسک(سی دی یا دی وی دی) بر روی یک(سی دی یا دی وی دی) اطلاعات را کپی کنید.این برنامه طوری طراحی شده که شما با فشار دادن یک کلید ازیک  سی دی یا دی وی دی بر روی سی دی یا دی وی دی  عملیات کپی را انجام بدهید،این برنامه به صورت هوشمند تمام کار ها را انجام می دهد و فقظ شما باید سی دی یا دی وی دی را در دستگاه قرار دهید.تمام قسمت های این برنامه کاملا گویا می باشد،و با تمامی صفحه خان ها سازگاری کامل را دارد.به کمک این برنامه در چند دقیقه اطلاعات خود را بدون سردرگمی رایت کنید.تجربه کنید و لذت ببرید از قدرت این برنامه

نکته پایانی: البته باید یاد آور بشوم که خیلی سخت است تا بتوانم تمام ویژگی های این برنامه ها  را برای شما توضیح بدهم

ما با تولید و پایه گذاری برنامه های کاربردی و سیستمی فارسی زبان ویژه نابینایان و کم بینایان می خواهم بگوییم تمام افراد نابینا فارسی دیگر نگران نباشند،چون قرار است خورشیدی طلوع کند که مخصوص شما باشد.....


beijani@yahoo.com

beijani.net@gmail.com

09356328848

با همکاری مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی علمی کاربردی بندر انزلی

پارک علم وفناوری استان گیلان

سازمان بهزیستی استان گیلان

موسسه خیریه با دستهای شکوفا

ادامه نوشته